CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 20, 2011

sarapan pagi bersama laksa

waduh2 pagi2 (pg tak pg sgt pon,pkl930am gk)lagi dh pekene laksa..slurppppp...perut kosong ku diisi ngan laksa (mknan peveretku)..best2..laksa yg dibuat oleh opismate aku..aku tggl mkn jer hihihi

sesi menyediakan rencah2 laksa
ooppsss!!aku tak join wat pnyedian rench bcoz ngah wat kje..ini bkn wat kje main2 ok..realiti..
yezzzza ini la dia laksa yg di buat olej kak suria..delicious..tp aku mkn tak byk..almaklumla pg lagi dh mkn laksa..terkejut perut den kuikuikui
makanan sampingan yg ditaja oleh :

puding ceria yg dibuat oleh kak fari..sedap..ssh nk suh kfari msk ni..
kek oreo yg dibuat oleh Qila..sedap jgk..dlm diam Qila ni pndi msk rupanya..

ini lah wajah2 sebahagian yang mnyertai sarapan pagi bersama laksa :



muka aku tak de sbb aku yg tgkp pic ni hihi..lau bab mkn serah jer pada kami =)

2 comments: