CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18, 2011

restoran aroma ikan bakar

ahad masa on the way nk blk s.alam dr kg (sabak bernam) singgah mkn kat restoran aroma ikan bakar..mmg restoran tu glamer la kat selangor..ni bkn kali pertama aku mkn kat sini tapi dh kali ke-3..direction nk ke restoran ni mmg senang..lau dari shah alam lepas dari pantai remis depan ckit tu dh smpi dh..tgk signboard kat tepi jalan ada tulis 'aroma ikan bakar'.
ni signboard yg ader kat belah dalam..pic ni pon aku copy dr org len..aku tlupa nk amik pic sdiri..lapor punya pasal hihihi
 
   
sementara tggu lauk2 yg lain dtg..kerang bakar dtg dulu..so kteorg pon mkn ler kerang bakar ni dulu..

ni la antara lauk2 yg di order
 +
+
+

sotong goreng tepung

ketam masak cili

udang goreng butter..amik udang yg gred A (size besar)akhirnya dpt gk aku mkn yg ni..teringin ssgt..tp aku mkn sekor jer dh cukup..

kerabu mangga..homemade...tapau dr kg..dh semestinya aku yg buat hihi

kepah masak pedas
siakap bakar   


+
+
+

menikmati mkn ketam masak cili..yg sebelah tu ngaco jer..

bersungguh nayli tu...

ini la hasilnya setelah kami memakannya..licin..kulit2 jer la yg tggl hihi
mkn byk2 tu ni harga yg kteorg kne bayar..bdgt kteorg dlm rm 2ratus..tp rupanya tak smpi..jimat2..
 papepun mkn kat situ mknan mmg memuaskan..murah pon murah..lau kne kat area shah alam cnfrm xsama ngan harga yg kat atas tu..lau suh bg bintang,aku bg 4 drpd 5 bintang..disediakan juga kemudahan toilet yg byk dan surau..so tak perlu risau lau nk lepak situ..

pandai nayli kuarkan bubble dr tangannya..aura apa la yg nayli guna ni ek??

1 comment: