CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 15, 2011

aktiviti berkayak

ye ker?????
+
+
+
+
+
+
ni aktiviti kecergasan jabatan..dilakukan selepas waktukje..tapi yg nk cergas hanya org2 ini sajer..yg lain tak mo cergas hihihi...lokasi di tasek shah alam..sebelah opis jer..
+
+
+

warm up 1st before start nk joging..tp aku takde pon jogging..just bjalan jer sepanjang tasik tu..lama tak joging..ttibe joging takut tkejut lak urat saraf aku ni hihihi (alasan)
+
+
+

ini barisan utk sesi berkayak selepas berjalan merentasi tasek shah alam..
+
+
+

time ni la yang mdebarkan...dag dig dug...kiri kanan..kiri kanan..1st time aku naik kayak ni..takut  terbalik jer kayak ni..lak tu aku yg dok dpn..haru..rasa mcm nk patah blk jer..dh tak boleh pandang kiri kanan dh time ni...fokus..fokus..hanya air yg bermain di mata aku ni...
+
+
+

senget sikit kayak ni dh mula mnggelabah..kne pndi imbang kayak..naseb bek suzie yg kat blkg tu pndi..cuma keserasian utk mendayung tak de lagi hihihi
 +
+
+

berposing tu tak kire kat mana...kat tgh tasek pon jadik wpon dalam keadaan takut hihihi

 +
+
+

adakah muka aku ni muka takut?
+
+
+

amik ko..konon2 la seperti atlet kayak hihihi 
 +
+
+

pandangan dari belakang..seperti org yg mahir jer...
 +
+
+

ni time kat tgh2 tasek..
+
+
+

ni baru nmpk muke sumer org..senyum keriangan =)

best jugak sebenarnya berkayak ni...blh dijadikan xtvt dihujung mggu...selain itu ianya juga blh mbuang lemak2 yg ader kat lengan...lenguh gk arr tangan ni mdayung hihihi...mgkn 1st time berkayak tu yg rasa takut jer...lau 2 3 kali tu ok dh kot...luas mata ni memandang air tp jiwa tak tenang...takut terbalik kayak ni jer kuikuikui

1 comment: