CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 25, 2011

3 beradik

hari sabtu lepas aku,adik ku dan kaka ku tlh dihantar oleh abg ku ke Akademi Binaan Malaysia (ABM) kat cheras untuk mhadiri 1 kursus berkenaan keselamatan dan kesihatan pekerja binaan. tp utk pengetahuan korg kteorg ni bknla pekerja binaan ok...kteorg dihantar ke sana disbbkan abg aku nk renew lesen CIDB nya..nk free tu yg kne anta org utk dptkan point..
seawal 7am dh gerak kuar umah menuju ke stesen LRT sri petaling..org best2 tdo time2 cuti ni kteorg pg2 dh kuar umah..tp segala perbelanjaan(yg xseberapa)ditanggung oleh abgku best..best..best..

time ni otw nk ke stesen LRT sri petaling..
 stesen LRT sri petaling

kteorg dlm LRT..hihihi sempat lg kan..

destinasi yg dituju..stesen LRT chan sow lin.


di stesen LRT menikmati sarapan pagi..kesian tepi jln pon jd..tp malangnya mknan itu tdk sedap huhu..tkt ms dgr ceramah nanti lapar..

ni pndgan bangunan ABM dr atas..tp sbnrnya bkn di bangunan ini hihi..salah amik pic daaa...bangunan tu dkt sblh kiri bangunan ni(xnmpk pon bgnan nyer) bgnan Abm bersebelahan dgn JKR wilayah persekutuan kuala lumpur.

 lorong pejalan kaki nk ke bangunan ABM

selamat datang ke Abm
ni nama kteorg yg ber binti kan Badaruddin jer..tp yg Bin tu bkn yer..
 dalam kelas 

 ni stok mknan yg dibawa dr umah...dh semestinya bile dgr ceramah ni kte mngantuk..tp mmg btl time dgr ceramah tu ngantuk gilerr dibuatnya..aku smpi nk ttido dibuatnya...nasib bek kit kat ni ader..kire peneman la..berehat sebentar bsama kit kat..
ni bukti aku dgr ceramah tu smpi abih..dh surat ni gk utk layakkan diri dpt kad hijau..kad hijau akan di upload bile dh dpt nanti yer..

perjalanan menuju ke stesen lrt chan sow lin...yuhuuuu blk time..

 lokasi di stesen lrt chan sow lin..tggu lrt nk ke stesen lrt bandaraya..destinasi seterusnya selepas dgr ceramah pegi sogo lak hihihi ssaje cuci2 mata dan mngisi masa..ceramah abih pkl4 so rasa mcm awal lagi nk blk umah..bkn slalu kteorg dpt kuar sama2 ni..

 
dh pegi sogo rasa lapar lak..bincang punya bincang nk mkn kat fish market la..pizza hut..kfc la(duit tajaan msh ader dlm80 dlm tgn hihi) alih2 tingat ptg tu ader pasar mlm kat jln tar..so kteorg pegi jer la mkn kat pasar mlm tu..tempat ni tempat wajib aku n adik aku mkn lau g pasar mlm ni..laksa n bihun sup dia sedap.. abih mkn kteorg round2 pasar n msk blk sogo nk cari baju anak buah aku..

kepenatan setelah seharian beriadah (cehh) dlm lrt otw nk blk umah..

blk dari beriadah trs g umah kakak aku kat puchong, packing2 brg terus g umah abg aku kat sek28,shah alam lak..amik mak bpk aku kat umah diaorg nk bwk g umah kakak aku kat tmn pggran usj lak..smbl2 tu tgk naufal..tak sbr nk tgk naufal pkai baju baru yg ditaja oleh adik aku..

ni la naufal yg berusia 3mggu lbh..memakai baju yg adik aku taja..skali dh siap tgk mcm santa claus pon ader hahahaha...

*******penat*******

2 comments: