CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 11, 2011

durian oh durian!

Durian oh Durian...ngkolah buah yg mpunyai bau yg cukup wangi..yg di minati ramai..tp sblm ngko kne operate dek sekumpulan penyiasat ni meh tgk bawah ni dulu
hah ni la muka2 penyiasat yg akan mnyiasat isi durian tu hihihi tp yg ngah ddk kat kerusi tu idak ler..tu pengantin namanya..kteorg g umah pengantin ni dulu sblm bjumpa ngan durian2 itu..lokasi kat sg leman sekinchan.
msh di rumah pengantin..pic selingan jer ni..
pic selingan lagi..anak wawa yg di dukung oleh ijal tu siap wat ultraman..pengaruh ultraman kuat btl..nsb bek btl2 tak kuar fire hihi
selingan dan selingan lagi...pokok pisang mjadi mangsa kak suria..
ni dia..smpi ke destinasi dh..lokasi di pekan sungai besar..pergi selepas mjls perkahwinan yg kat atas tu td..(aku ler ni amik pic tak penuh)
huahuahua inilah durian yg terbaik..aku pon tak tau nama durian ni apa..tp kire mhl gk durian ni 2biji rm25..(abaikan pic org yg tak pkai bj kat blkg tu hihi)

wah2 qila n ksuhaina sompek lagi posing masa nk pilih durian yer..org suh pilih diorg ni bposing lak..ish3x
ni la rupa isi dalam durian tu..beli dan siap mkn di lokasi..aku mkn seketul jer..rasa boleh lah..riuh di lokasi di sebabkan adanya kak suria..toke siap bg percuma mkn durian dr jenis yg lain..rezeki..
dan inilah dia,kak suria yg mmg suka sgt mkn durian....dan aku tak tahu bp byk yg diaorg mkn kat lokasi kerana aku chow dulu time ni..

2 comments:

  1. org yg x bp nak mkn durian tu gambarnya paling byk.. pe cer?

    ReplyDelete
  2. hahaha org yg tak bape suka mkn durian tu kan suka posing

    ReplyDelete