CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 4, 2011

orang baru

2 April 2011

xtvti belah pagi gi rewang umah jiran aku kt kg..tahniah pada jiran aku kerna mdpt org baru (menantu baru)
badrul hafiz with pasangan nya..

xtvti belah ptg lak aku gi temankan member aku (ana) pegi gombak lak..ader birthday party anak member dia..dh blk kg pon ader ati lg nk g bandar..but i juz 4low..bkn aku yg drive k hihi ddk jer kat sblh..1st destinasi g subang intan ke permai ek..aduh tak ingt lak pulak..xkisah la tu..gi amik member ana (elma) kat umah nya..pastu gi temankan elma g umah member dia lak kat area2 c2..ader birthday party anak member dia gk..smpi umah member elma melantak laksa n mee hun sup utara..mmg sedap arr..sory x de pic besday boy..2nd destinasi g EMPIRE subang lak..pehh msk dlm tu lau stkt bwk rm50 xyah msk ler..wat sakit ati jer (lau aku la)phm2 ler...tempat org2 kaya hihi..msk c2 gi kedai mainan Toy R Us..ana g cari hadiah utk anak member dia..3th destinasi baru la smpi kat umah member ana (cicot) best gk nama gelaran cicot ni hihi..smpi umah cicot dlm pkl8 mlm..tuan umah dh kemas2 almaklumla party dh abih..kire kiteorg ni org last dtg la..besday boy pon baru nk mandi time ni..pastu besday boy wangi la..tp hah ni episod yg tak best ni..smpi umah cicot perut aku wat hal..rasa mual2 gitu..aku g umah cicot bknnya mengisi perut tp cuba utk mengosongkan perut yg penuh ni..aku pon heran..nk kata mabuk xde lak pening2 kpala..dr smpi umah dia smpi nk blk aku membuang huhu..sian cicot,sory arr bkn xsudi nk jamah mknan tp perut ni wat hal..n sory gk ana n elma tak dpt nk bjimba2 slps itu huhu

dari kiri : elma,ana wth besday boy,cicot,me

3 April 2011
subuh yg hening aku dikejutkan dgn suara kakak aku mngejutkan abg aku..ngan aku2 skali ikut tkejut..owh rupanya kakak aku suh abg aku anta kakak ipar g hsptl..sakit perut nk bsalin..kteorg yg msh tdo ni pon dgn pantas trs bgn..aku kire 1st time ler nengok org sakit nk bsalin..bkn disaat2 nk bsalin okeh!aku pon 4low gk gi hsptl tp nek kete brasingan..gi hsptl HTAJ

ni dia nama hsptl nya..

pkl730 pg msh menanti di depan dewan bsalin
sempat lg aku amik hihi
xlama tu abg aku kuar..dpt anak buah llaki..berat 3.16kg (lau xsilap) alhamdulillah..so dh 3org la anak buah aku llaki..

inilah wajah orang baru dlm family aku..


2 comments: