CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 28, 2011

bunga telur

Bunga Telur
di taja oleh sahabatku..time kasih ye sahabat..
aku beli bunga telur ni kat Nilai 3..xingt la nama kedai..tp kedai ni dh 'im' masa 1st time g nilai(time survey2 barang)..rege ok la...sebatang rm1.70...
aku nak letak kat pelamin..utk kengkawan pon ader gak la...

Beg Goodies
aku pon dah beli gak..tapi beli juz utk kengkawan..utk org kampung aku serah kat mak bapak aku hihihi..yg ni pon aku beli kat nilai gak(mcm kat s.alam xder kan) aku beli kat kedai lain ngan rege 3peket(dlm 10) rm10..skali g kedai lain rege 4peket(dlm10) rm10.pehh sakit ati jer rasa biler nengok..tapi nasib baik wana yg aku nak xder kat kedai tu..so rasa xrugi ok hihi


*tinggal 58hari je lagi..yahooooo!!!

No comments:

Post a Comment