CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 7, 2011

ujian saringan HIV

semalam petang pegi klinik kesihatan seksyen 7.dah wat appointment ngan klinik tu nk wat ujian saringan HIV..berdebar gak la bile nak buat ujian ni..simple jer rupanya borang tu ek..dh siap isi borang amik no giliran..fuhh dpt awal...takut pon ader sbb ader org ckp sakit nk amik darah ni..aku bygkan amik darah dr lengan ..amik darah guna picagari(btl ke)..uishh byk tu nk kne amik darah..smpi giliran aku,laaaa cucuk kat jari ckit je..tp sakit gk la hihi pas aku turn sorg mamat ni lak nk buat ujian,bile dia kuar aku tgk je dia..ngan muka sakit dia..alah mcm la sakit sgt,xpdn ngan llaki..aku tgkkan jew siap bkerut2 dahi hah...ish3x..xlama nama kne pggl dpt result..tgk kat citu 'Non-deactived' (lau xlah eja) terpikir gk la...eh amende result yg aku dpt ni..tgk org sblhnya sama mcm tu..alhamdulillah selamat aku dr penyakit HIV hihi lega fuh.....dh blh kawen dh oppssss borang nikah x isi lagi..ALAMAK!

No comments:

Post a Comment