CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 1, 2011

warna tema baju

baju family
alhamdulillah utk baju family, aku dah settle dh beli utk diaorg..aku cari warna purple (asal tema yg sebenar sume nak purple akhirnya dpt gak purple cuma baju sanding aku wana pink pekat nak ke purple)..
total beli baju diaorg ni rm583 (budget rm500)..utk flowergirl aku, aku pon belikan baju wana purple pekat ckit..harap2 comel la bile si pemakai nya nanti..

inilah tones wana ungu yg aku gunakan utk mjls aku nanti...bile tgk lama2 eh cntk lak  ungu ni ek...

baju pengapit pengantin
nak bagi baju pengapit nmpk sedondon, aku pon beli kan la diaorg baju..sian gak kan kat pengapit nanti..kne bdiri menemani si pengantin..ala kire upah la ni kikiki...utk si pengapit aku pilih wana kelabu..nak bg nmpk kontra ckit..nak bg wana purple dh sama mcm wana baju family aku lak..

wana baju pengapit lebih kurang mcm ni lah...




*banyak lagi yang belom beli ni...aduyaiii..

No comments:

Post a Comment