CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 5, 2011

puasa oh puasa

salam ramadhan utk semua..
ari ni dh 5 hari umat islam bpuasa tp aku dh 5 hari tak puasa hahahaha
biasa la org pompuan kan..
tapi tak puasa ni pon mcm org puasa gk
mkn kne cover2..
nk mkn kne drive thru pastu bwk blk umah..
drive thru dsbbkan tak masak utk sahur..
nk mkn kat opis segan..hormat org puasa..
jenuh nk ganti puasa pasni lau dh tak puasa awal n akhir ni..
bln puasa ni gk aku jd tukang masak kat umah kakak aku..
tp bergilir ngan adik aku la..
kakak aku mngalami simptom2 pbawak budak hihi
mabuk la tu..thn dpn nmpknya kne sediakan duit raya lebey ar ni gamaknya..
itu pon lau der rezeki lebey..
Insyaallah..

2 comments:

  1. alahai ct..selalu jumpe kat alam sentral ngan kompleks..tak sangka jumpe kat alam blog pulak hehe..:)selamat berpose ct..dah folo

    ReplyDelete