CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 20, 2011

satay

on the way blk kg ari sabtu semalam, bapak aku suh singgah petronas..phm2 je la hihi mesti la nk ke toilet kan..tp time tu dh smpi btl2 kat pekan tnjg karang,petronas sblh kiri mana der..pastu aku terpandang la restoran satay hut ni(restoran ni belah kanan)..then aku pon ckp la ngan bpk aku,'pak,kte singgah kat restoran tu jer la blh?kte try mkn satay dia..tp bpk blanja yer..kat situ pon ader toilet gk..'pastu bpk pon kata ok..hah apalagi aku sanggup u-turn jauh2 ni setelah dipersetujui oleh bpk ku hihihi
ni lah restoran yg aku singgah wat kali pertama sepanjang perjalanan aku ulang alik dr s.alam ke sabak bernam..restoran ni terletak kat tepi jln pekan tanjung karang...restoran yg paling glamer ngan satay nya yg besar..(besar ke?) moh kte terjah!
ni lah rupa satay yg glamer tu..nengok kat pic ni saiz mcm satay biasa jer kan..tp sbnrnya besar..almaklum la tgkp pic ni pon guna camera hp jer..phm2 sudaa la kan hihihi order 10cucuk utk 4org mkn..nk try jer pon..
yg ni nmpk besar tak?aku rasa adalah nmpk ckit kan hihihi
hah harga satay tu ader tertera kat belah blkang tu..tgkp pic dr jauh ni (guna hp canggih) hihi..satay yg kecil rm0.60 harga standard la tu..yg besar lak rm1.10,harga boley laa ngan rupa satay tu..

abc ala2 abc seksyen 2 gitu..rasa blh laa...utk hilang2 dahaga tu...layan jerrr..

jeng..jeng..jeng..agk2 control ayu kot time ni..almaklumla satay tu besar..papepun aku mkn 2 cucuk jer kot dh kenyang (bkn hantu satay ok)

 penaja utama yg mnyeponsor satay di ptg sabtu (setelah di pau oleh aku) hiihihi








2 comments: