CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 25, 2011

pemain simpanan

ni tgh bosan2 tggu ms nk blk, aku melapangkan masa utk update blog aku ni..smbl2 tu teringat ngan 1 pgglan smlm ptg dr sseorg..dikejutkan dgn suara seorang pompuan yg tdk dikenali dan mngenalkan diri sbg kak liza..waduh,siapa kah gerangan ini org ya?owhh rupanya dr HQ..ingtkan nk tanya pasal kje..rupanya offer ajk men netbal sabtu ni 26hb kat presint18,putrajaya.anjuran jabatan perdana menteri..tkejut aku dgr bile dpt offer men..eh dr mana lak la dpt no aku ni..sdgkan aku bknnya knl org2 HQ ni pon..teringat mybe ms sukan zon aritu...tanya la np ttibe ajk..rupanya player diaorg tak cukup..shooter diorg kot yg xder tu..(bdgt bagus kot aku ni men hihihi)katanya nk prepair wedding dia..dlm hati ni pndi ke aku men..training idak..lenla diaorg training cnfrm ader..dlm harapan smoga aku sbg pemain simpanan shj.tkt beb,lau dh pegang tittle shooter tu cnfrm2 la lau dh pegang bola kne msk dlm gol tu..lau tak msk mesti diaorg marah punyer..smoga gol tu xde la tinggi sgt huhu...papehal tggu esok..tgk samada aku blh men atau tak sbnrnya hihihi

No comments:

Post a Comment