CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 26, 2011

pemain simpanan part 2

berdebar nk main smpi tdo mlm pon tak lena hihihi smpi jer taman pancarona(lau tak silap) putrajaya,tgk dh byk team yg ada..fuhh kecut nengok..game start pkl9 yg disertai oleh 9 team dan di bahagi kepada 3 kumpulan.biasa la mesti kumpulan A, kumpulan B dan kumpulan C.lau tak silap team tdiri dari SPRM A, SPRM B, STATISTK (team aku la tu), BPA, AUDIT A, AUDIT B, JPA dan tak ingt la dr jbtn mana lagi hihi..team aku msk dlm kumpulan B bsama AUDIT B dan BPA. aku ingtkan aku sbg simpanan rupanya aku kne main sbg GS (gol shooter)..risau jerr aku..meh kte scroll ke bawah

1st game team STATS lwn team BPA..STATS juara dengan mata 9-6
seolah2 sume inginkan bola tu..tp sbnrnya bola itu di gol kan oleh aku hihi tgk arr GK dan GD tu, besarkan...tp aku bjaya mndptkan bola dr diaorg..

2nd game team STATS lwn team AUDIT B..STATS kecundang dengan mata 9-7 (lau tak silap)..fuhh biler tgk team ni mmg gempak ar..coach diaorg adalah lelaki..siap ader coach tu..tgh2 men tu aku siap borak ngan bdk yg  jaga aku tu..tanya punya tanya rupanya coach diaorg tu adalah pemain netball utk lelaki..wowww!!

(no picture,SORRY)
 STATS dpt masuk suku akhir dan lawan dengan SPRM A.STATS kecundang di tangan SPRM dengan mata 6-5..kecewa sungguh STATS sbb elok jer bola nk smpi ke gol STATS, reff bunyi kan musicnya (wisel dia la)..

Papepun utk game ni memuaskan la bg aku..thanks pd kak liza (HQ) sudi jemput aku main.. next time 'MAJU LAH SUKAN UTK KESIHATAN'

No comments:

Post a Comment