CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 1, 2011

bestprend ku kawen

sgt lah lama tak meng entry dlm blog ni..aduh bknnya bz sgt pon..byk masa terluang sbnrnya...cumanya disbbkan adernya sifat MALAS yg wujud dr azali lg yg tiada ubat utk mengubatinya..huhhhh arini aku cuba memaksa tgn ni utk meng entry dlm blog ni..aku sbnrnya baru pas makan tghari merangkap minum ptg(3.15pm)..aku dh start xder kje nk buat hihi..apa2 pun meh scroll ke bwh apa yg ada ok :-

yo.yo..ini lah bestprend aku masa study kat unisel di 1 ketika dulu (yg pompuan)..sebantal setilam kemana saja mesti ngan dia ni..tempat aku meluah perasaan 1 ketika dulu pon ia..tahniah, akhirnya dia tlh menamatkan zaman bujang dia pd 26/5/2011 di rumahnya di tjg karang..tumpang happy utk ko ina =)

ni la antara membe2 yg serumah sewa ngan aku dulu ms study..yg pompuan jer ok..tp tak sempat nk bborak ngan diaorg ni..diaorg dtg lmbt..cuma tserempak je la ms nk blk..tgk pic ni masing2 dh pegang anak kan..comel2 anak korang kan...lau aku ada dlm pic ni mesti nmpk sgt i'm single sbb aku tak pegang baby hihi..tp sbnrnya dlm perasaan ni ader cemburu suka hihi..tp nak wat mcmmana blm rezeki aku lg...bersabar dan terus bersabar :-p

yg ni pulak aku nk tuju kat membe aku yg dok belah kiri tu..rupa yg mcm anak mami tu..rasanya dia la antara2 yg kawen dulu dr kteorg..anak pon dh agk besar ckit..ngan dia ni pon aku xsempat jumpa..aku hrp2 nanti masa aku kawen korang2 sume dtg ekk..xkira la yg jauh ker..yg dekat ker..dlm ms yg sama leh jumpa kwn2 lama yg dh lama tak jumpa tu..ala2 renion tu la (btl ke speling ni)..

huahuahuahuahua tak lupa aku mesti nk snap sekeping pic aku kat pelamin ni..juz wat kenangan..pelamin bestprend kan..wpon xdpt nk posing2 ngan dia..amik ngan pelamin dia pon jadi la...rasa ceria jer pelamin dia ni..cantik..cantik..cantik..

k la nanti lau aku rajin aku update lagi la ekk...jumpa lagi.

4 comments: