CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 18, 2011

mak andam

BUTIK ANDAMAN
setelah aku pusing2 masuk butik andaman kuar butik andaman pegi expo pengantin akhirnya alhamdulillah aku dpt gk andaman yg aku rasa paling murah.settle 1 masalah.warna yg aku pilih adalah warna 'aku pon tak tahu nak sebut warna tu warna pe' kikikiki tggu je la ye...yg bestnya butik andaman ni utk buat baju baru design sendiri juz tmbh rm200(kebanyakkan kat andaman lain utk baju baru kne tmbh dlm rm600++ shingga rm1000)..kira ni paling murah.pehh masa dia sebut harga tu ngan siap tunjuk contoh kain(warna + material) aku terus tgoda..aku terus booking kat butik andaman tu..kat bawah ni total harga yg butik andaman tu bagi(dlm bdgt aku utk andaman adalah rm2500):
Baju sanding baru llaki + perempuan
*lelaki design mcm baju tomok kawen
*perempuan design dress
make up sanding dan aksesori
make up nikah dan aksesori
karpet merah
bunga pegang (fresh flower)
Pelamin design terkini
arch
khemah utk pelamin
TOTAL : RM2750 after less RM2600
kire budget aku ngam2 sebab khemah tu aku dh masuk dlm budget khas khemah.harap2 cantik dan memuaskan lah =)

PHOTOGRAPHER
ya ini pon 1 hal gk jadi masalah...pergi tanya sana pergi tanya sini siap g tanya kat expo pengantin..akhirnya dapat gk photographer yg di cari..kawan aku sendiri gk(tlg kwn2).harga yg dia bagi berpatutan iaitu rm1500 (custom album,sticky album,cd,frame)..bdgt aku utk photographer rm1500..so ngam2 jugak...yg ni kwn aku tak amik apa2 cas utk perjalanan dan penginapan..yg bestnya bkn dia sorg tapi ngan sahabatnya(aku mmg nk cr lbh dr 1 lense) jadinya gambar tak fokus pada aku jew...settle dah 1 masalah lagi..alhamdulillah..harap2 cantik dan memuaskan =)

SOUVENIR
yg ini pon dah settle...utk kawan2,rewang dan sedara mara..sekadar suka2 jew..hrp2 mereka berpuashati =)


*so skrg ni ader lagi yg tak settle...perkara yg wajib"ISI BORANG NIKAH & TEST HIV" tak buat lagi huahuahuahua

2 comments:

  1. selamat membzkan diri ye kak ct..hehehe.. mesti pening kepale nk wat kenduri besar kan..kenduri sendiri plak tu.. huhuhu...

    ReplyDelete
  2. huahuahua bz yg tak bp nak bz...cuma pening ckit ngan kata hati nni hihi

    ReplyDelete