CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 24, 2011

caya ke tak caya??

ahad semalam ada friendly netball antara jp sel & jp kl..pemilihan akan dbuat utk wakil sukan zon tengah(iye kot) wpon dpt men kjp tp pas gian gk arr bile men tu..kesannya sakit bdn2 aku skrg ni..tp aku xtaula aku ni jd player ke tak utk netball..lau mgikut pd meting ngan pengarah utk netball nk amik 7org dr sel..so maknanya aku ada pluang la nk men ni hihi..men utk suka2..lgpon dh lama xbsukan ni..dulu ada gk men ftsl,tp pastu dh xmen(hangat2 taik kucing)..tp yg pelik nya aku jd penyelaras utk netball..tkejut gk ada org col suh msk meting psl sukan zon ni..bile pengarah tanya,aku jawab ya tak ya jer hihi..ingt aku suka msk2 meting ni..tp lau aku dh jd penyelaras netball maka nya aku leh la pilih diri aku sdiri utk main..hahaha gile kuasa dgn kuasa yg x bape nk ada ni..idup ct!!!!tp sbnrnya tingin gk nk aktif dlm sukan ni,tp(bp byk tp daa) xde geng..geng2 aku dh kawen..lau org dh kawen ni komitmen mestila pd hsband n anak2..mcm aku xde lg komitmen,komitmen pd diri sdiri jer hahahaha sekurang2nya biler bsukan ni dpt gk mngisi masa lapang..dpt mngurangkan berat badan(terasa mcm dh berisi jer skrg ni)dan dpt kurangkan mslh jiwa yg tak abih2 melanda(kesian) huhuh......

No comments:

Post a Comment